«Розробка
рекламної продукції за допомогою сучасних комп’ютерних програм. Розробка
каталогів, буклетів»
26 листопада 2024 року провела
відкритий урок виробничого навчання на тему «Розробка рекламної продукції за
допомогою сучасних комп’ютерних програм. Розробка каталогів, буклетів», в
рамках обласної методичної секції педагогічних працівників професій сфери
послуг закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
02.10.2024 р. взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток туризму в Україні в умовах воєнного стану: тенденції та перспективи» з написанням тез доповіді на тему: «Тренди в туризмі та сфері гостинності», який проводив ВСП «Вінницький торговельно-економічний фаховий коледж державного торговельно-економічного університету».
ТРЕНДИ
В ТУРИЗМІ ТА СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Туризм та сфера гостинності сьогодні – одна з найбільших і найшвидше зростаючих економічних галузей у світі. Сьогодні готельна індустрія стикається з низкою викликів, включаючи зростання конкуренції, потреби, що змінюються, і очікування клієнтів, а також вплив технологічних інновацій.
Розвиток
туризму та готельно-ресторанного бізнесу в останні роки суттєво змінився. Яскравим
прикладом подібного впливу на тренди в туризмі та сфері гостинності за
останні декілька років
виявилися негативні наслідки світової пандемії, зумовленої
COVID-2019, що супроводжувалося забороною або обмеженням можливостей
пересування громадян як в середині країн, так і поза їх кордонами. Результатом
подібних заходів виявилося суттєве «зниження показників
мобільності громадян».
Узагальнивши
існуючі дослідження сучасних умов функціонування та розвитку світової індустрії
гостинності виокремлено ключові тренди:
- Онлайн-бронювання. Вже сьогодні більшість людей віддають перевагу
організації подорожей через онлайн-платформи. Тепер у мандрівників є прекрасна
можливість переглянути широкий вибір пропозицій в Інтернеті та вибрати ті, які
найбільше відповідають їхнім потребам, уподобанням та очікуванням.
- Мобільні додатки.
Мобільні додатки полегшують процедуру бронювання, та у поєднанні з технологією
IoT - Інтернету речей - можуть дозволити гостям готелю, наприклад, керувати
технікою в номері.
- Безконтактні платежі. З появою
Apple Pay і Google Pay багато гостей навіть не мають гаманця. Це оплата, під час якої не відбувається контакту між карткою чи іншим
форм-фактором (смартфон, браслет тощо) і терміналом. Сьогодні це сприймається
не як розкіш, а як необхідність.
- Чат-боти та штучний інтелект —
найкращі цифрові тренди 2024 року в туристичній індустрії. Чат-боти
демонструють першокласну здатність точно й безперервно сортувати дані та
надавати швидкі відповіді на проблеми чи запити. Штучний інтелект здатний
робити висновки на основі відгуків і поведінки клієнтів. Це дозволить штучному
інтелекту надавати поради щодо покращення бізнес-ефективності компанії та
навіть розумно керувати запасами. Крім того, штучний інтелект здатний вчитися
на взаємодії, а це означає, що чим більше він працює, тим він розумніший [3].
- Персоналізація. Зростає кількість гостей готелю, які хочуть, щоб до них ставилися як до окремих осіб, а не як до чергового анонімного клієнта. Персоналізований підхід тепер розглядається більше як очікування, ніж як щось екстраординарне. Люди цінують унікальний досвід, який вони можуть отримати, перебуваючи в дорозі, незалежно від того, чи це відпустка, чи ділова поїздка. Фактично, персоналізація стала першим пріоритетом серед сучасних тенденцій в індустрії подорожей і туризму.
- Розумні ключі. Інтелектуальні системи доступу до приміщень дозволяють гостям розблокувати двері, провівши телефоном через блокувальну панель на дверях.
- Голосовий пошук і
голосове керування. Використання голосового пошуку стає все більш поширеним
серед гостей, які шукають і бронюють готелі та ресторани. Це означає, серед
іншого, чітку структуру вмісту веб-сайту, щоб він належним чином відображався в
результатах голосового пошуку. Окрім цього, голосове керування це і управління
пристроями в готельних номерах.
- Доставка їжі та
напоїв додому. Багато закладів ресторанного господарства адаптувалися до
ситуації з COVID, збільшивши доставку їжі та напоїв, дозволяючи споживачам
насолоджуватися чимось схожим на ресторанний досвід вдома. Часто це означає
прийняття телефонних та онлайн-замовлень, швидку доставку та пропонування
безконтактної доставки.
- Роботи в
налаштуваннях готелю та ресторану. Автоматизація посідає високе місце в списку
тенденцій гостинності, і робототехніка є хорошим прикладом подальшого розвитку
цього напряму. Готелі, ресторани та подібні підприємства можуть використовувати
роботів, щоб вітати гостей і надавати їм інформацію, а також вони можуть
відігравати важливу роль у забезпеченні безпеки.
- Мобільна служба
реєстрації. Пропонування послуги мобільної реєстрації є однією з найкорисніших
тенденцій гостинності для зменшення потреби в контакті між людьми, і це
особливо важлива концепція в контексті пандемії COVID [2].
- Розумний багаж – це
одне з кращих досягнень у галузі технологій подорожей. Він допомагає заряджати
пристрої під час тривалих подорожей, відстежувати багаж і навіть запобігати
крадіжці. Розумний багаж це сумка або валіза, що містить високотехнологічні
властивості, такі як: зарядження пристрою, відстеження GPS, електронні замки, віддалені елементи керування
додатками, з’єднання Bluetooth, вай-фай
підключення, електронні ваги.
- Роботи — допоміжні
машини у сфері туризму та гостинності. Зараз індустрія туризму активно
впроваджує роботизовані технології. Відбувається це через зміни в звичках
туристів. Мандрівники демонструють зростаючий попит на можливості
самообслуговування. Це спонукає готелі, туристичні агентства та інші суміжні
підприємства широко використовувати у своїй діяльності роботів зі штучним
інтелектом.
Проте найкращим полем для застосування роботів є
готельна індустрія. Тут можуть зустрічати та зустрічати відвідувачів,
здійснювати процедури поселення та виселення, розносити багаж у номери,
проводити гостей, здійснювати номерні та консьєрж-послуги, надавати
інформаційну допомогу та виконувати багато інших функцій [3].
Підсумовуючи викладені вище матеріали, хочеться зазначити, що впровадження інноваційних технологій, відслідковування сучасних трендів у сфері гостинності приводить до збільшення кількості відвідувачів, до розширення асортименту продукції та способів її подачі, а також до пошуку нових оригінальних рішень ведення бізнесу, які підвищують конкурентоздатність підприємств. Отже, із удосконаленням технологій сфера гостинності виходить на новий рівень сервісу.
Список
використаних джерел
1.
Чепурда
Г. М., Старинець О. А., Шестель О. Г.
Тренди в туризмі та готнельно-ресторанному
бізнесі на міжнародному ринку послуг. Режим доступу:
https://journals.chdtu.ck.ua/index.php/itsf/article/view/119/105
2.
Все про туризм -
освітній туристичний портал – 2023- Режим доступу: https://tourlib.net/statti_ukr/gurnyak.htm
3.
Останні тенденції
туристичної індустрії, про які ви повинні знати – 2023 - Режим доступу: https://stfalcon.com/uk/blog/post/travel-industry-trends
26.07.2024 року взяла участь в програмі
регіонального форму «Кар’єрний старт: нові можливості для молоді».
Під час проведення форуму обговорювали «Працевлаштування молоді в
умовах воєнного стану».
Представляли конкурс «Кар’єрний старт. Програма молодіжної гарантії» від Українського молодіжного фонду.
Для роботодавців проведений
практичний тренінг «Як створити ефективну програму для працевлаштування молоді»
а для молоді практичний тренінг «Як знайти перше робоче місце та досягти кар’єрного
росту».
Участь в VІ Міжнародній науково-практичній конференції
«БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
14 березня 2024р. на базі Державного торговельно-економічного університету/Київського національного торговельно-економічного університету, взяла онлайн участь в VІ Міжнародній науково-практичній конференції «БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
З 04.03 по 21.06.2024 року пройшла
курси підвищення кваліфікації в Білоцерківському інституті неперервної професійної
освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України з отриманням
свідоцтва про підвищення кваліфікації ПК – 35946459\000917–21
Виконала випускну роботу на тему «Розвиток
креативного мислення майбутніх кваліфікованих робітників в освітньому процесі
ЗП (ПТ) О»
26.04.2024р. взяла участь
урегіональному науково-практичному семінарі "Психолого-педагогічні чинники
формування професійної компетентності кваліфікованих робітників умовах воєнного
стану", який був проведений
в рамках Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра - 2024»
10.04.2024р. Ужгородське вище
комерційне училище ДТЕУ, гостинно відкрив двері для майбутніх здобувачів
освіти.
Присутні на заході отримали інформацію про перелік
професій, правила прийому на 2025 рік,
відвідали майстер класи.
Майстри виробничого навчання разом із здобувачами освіти готельно-туристичного напрямку організували робочі місця адміністратора і агента з організації туризму та продемонстрували майбутнім учням професію «Майстер готельного обслуговування та агент з організації туризму»
Бажаючі змогли відчути себе самі
в ролі адміністратора та агента з організації туризму.
День відкритих дверей пройшов
цікаво та продуктивно.
«БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ:МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
14 березня 2024р. на базі Державного торговельно-економічного університету/Київського національного торговельно-економічного університету, взяла онлайн участь в VІ Міжнародній науково-практичній конференції «БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ: МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
19 грудня 2023 року відвідала майстер-клас з
сервірування новорічного столу, який провів Талапа Стефан Юрійович, старший
викладач кафедри менеджменту ресторанного та готельного бізнесу Ужгородського
торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
Під час майстер-класу Стефан Юрійович розповів історію використання столових приборів і продемонстрував послідовність сервірування столовими приборами та посудом для подачі напоїв.
На майстер-класі отримали багато цікавої та корисної інформації.
Участь
в обласній акції «До вершини Перемоги» з нагоди Дня захисників та захисниць
України та Всесвітнього дня туризму.
27.09.2023 р. разом із здобувачами освіти першого курсу з професії майстер готельного обслуговування, агент з організації туризму, взяли участь в обласній акції «До вершини Перемоги» з нагоди Дня захисників та захисниць України та Всесвітнього дня туризму.
Екскурсія на туристичну атракцію в Ужгороді - «Виноградна
гора». Це єдиний в Україні виноградник в межах міста. Відкриття цієї гори
нарешті повернули Ужгороду славу виноробного та виноградного міста. Адже на
гербі Ужгорода одним із головних символів є виноградна лоза.
Учні отримали багато позитивних емоцій, дізналися про
чергову Ужгородську родзинку та отримали ПОДЯКУ від «Закарпатського обласного
центру дитячої та юнацької творчості» «Падіюн» Закарпатської обласної ради.
Участь в I Всеукраїнської науково-практичної конференції «МАРКЕТИНГ, РЕКЛАМА ТА PR:
НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ».
В жовтні 2020 року на базі «Київського
торговельно-економічного фахового коледжу Київського національного
торговельно-економічного університету» взяла участь у роботі I Всеукраїнської науково-практичної конференції «МАРКЕТИНГ,
РЕКЛАМА ТА PR: НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ».
На конференцію підготувала тези на тему: «Психологічний
вплив реклами на споживача».
Після завершення конференції отримала сертифікат.
Стаття ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧА
Маркетинг на сьогодні не обмежується лише розповсюдженням товарів від виробника до споживача. Він включає всі стадії, починаючи зі створення товару і закінчується продажом. Однією з цих стадій є реклама, при якій використовують психологічний вплив на споживача.
Реклама, як відомо, рушій торгівлі. Вона допомагає дізнатися про нові товари та послуги, зорієнтуватися в новітньому виробництві і споживанні та як скоріше і найдорожче продати товар. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Найбільш ефективною є та реклама, в якій враховані потреби та інтереси людей.Саме тому нині так ретельно вивчають це явище.
Щоб реклама була результативнав
нашому повсякденному житті використовують досить сильні методи психологічного
впливу на споживача, такі як:
-
метод переконання;
-
метод навіювання;
-
метод гіпнозу;
-
психоаналітичний
метод;
-
метод
нейролінгвістичного програмування;
-
метод лінгвістичного
маніпулювання[4].
Метод переконання показує
споживачу переваги даного товару і необхідність його придбання та передбачає
критичне осмислення отриманої рекламної інформації, її співвідношення з
попереднім власним життєвим досвідом, тобто реклама звертається до свідомості,
розуму споживача. Також до методу переконання відносять: інформаційність,
емоційність, патріотичність та пробудження страхів.
Метод навіювання – це вплив на
психіку людини,використовуючи бажання людини бути здоровим і благополучним,
прагнення зберегти або підвищити свій соціальний статус. Це вплив на почуття
людини на йоговолю і розум.
При методі гіпнозу практично не
віддають прямих наказів, просто щось коментують, про щось запитують, радятьсязі
споживачем при спілкуванні. Мовні стратегії дозволяють отримувати результат і
отримувати свідомого опору наказу.
Основні техніки гіпнозу наступні:
ілюзія вибору, припущення, команда, прихована у питанні, використання
протилежностей. Сам по собі телевізор – це потужний гіпнотизуючий засіб. Ніякий
інший апарат не гіпнотизує так сильно. Наприклад, коли дитина сидить біля
телевізора, досить покласти їй руку на голову і сказати: «Продовжуй спати», то
вона засне, тому що попередньо вже була загіпнотизована телевізором[1].
В основі психоаналітичного методу
лежать два важливих положення:
- товар повинен бути привабливим
підсвідомо;
- основа привабливості
товару-сексуальність в широкому сенсі[4].
Психоаналітична теорія акцентує
увагу на ставленні людей до речей з точки зору їх несвідомого. Тому при
використанні психоаналітичного методу рекламу створюють так, щоб рекламований
товар актуалізував і задовольняв неусвідомлювані, придушені потреби
особистості. Ефективність психологічного впливу при цьому визначається збігом
структури мотивації споживача з теоретичною концепцією реклами[3].
Метод нейролінгвістичного
програмування являє собою підхід впливу на людину з метою впливу на його
психіку, а отже і на поведінку. «Нейро» тут означає той факт, що наведене в
результаті впливу поведінка є наслідком нерво-психологічних процесів, а
«лінгвістичне» - те, що ці процеси управляються словом. Що ж до
«програмування», то воно передбачає чітку організацію управлінських впливів на
об'єкт впливу. Ця чіткість стосується й «зчитування» інформації з об'єкта
шляхом його мовної поведінки, жестикуляції, голосових проявів, руху очей,
дихання.
Модель
НЛП включає в себе три поведінкові етапи впливу
з боку суб'єктас пілкування:
-
встановлення психологічного
контакту з об'єктом;
-
налагодження
та підтримання з ним процессу комунікації;
-
спонукання об'єкта
до відповідного бажаного поведінки[4].
Метод лінгвістичного маніпулювання – це використання особливостей мови
і правил її вживання, використання явних
і прихованих порівнянь.
Також при оформленні дизайну
реклами, маркетологи приділяють особливу увагу психологічним прийомам у виборі
кольору, правильному розташуванні тексту, формам ліній, корпоративної символіки
та зображенню на
тлі якої
реклама товару буде сприйматися як найкраще.
Як відомо колір привертає інтерес
потенційних споживачів, сприяє осмисленню сутності продукту та послуг, збільшує
запам’ятовуваність, підкреслює поодинокі елементи, виділяє конкретні якості
продукту і послуг та формує позитивне бачення реклами.
Рекламний текст для будь-якої
реклами повинен бути простим і лаконічним містить одну просту думку. Бажано при
складанні тексту не застосовувати умовного способу і минулого часу.
Деякий вплив на сприйняття
інформації надають форми ліній. Вважається, що вертикальні або горизонтальні
прямі лінії асоціюються зі спокоєм, а вигнуті - з витонченістю і невимушеністю.
Зигзагоподібні лінії передають враження різкої зміни, концентрації сили та
швидкого вивільнення енергій.
Велику роль в рекламі відіграє корпоративна символіка, елементом якої є торгова марка,знак,та назва фірми. Також до корпоративна символікивідносять легенди,міфи,чутки та навіть прізвиська співробітників і керівництва. Символіка відображає в собі все те, що ми знаємо протовар. Інколи одного погляду на товар стає достатньо, щоб вирішити, купити його чи ні. Навіть якщо продукція зовсім нова, але на ній знаходиться логотипдобре відомої нам компанії, то це вже вагомий аргумент на її користь.
Отже, в процесі створення сучасної реклами,рекламісти та маркетологи використовують різні методи психологічноговпливу на споживача, шукаютьметоди просування товарів та послуг.
Спеціалістам необхідно мати ґрунтовне уявлення про мотиви потенційних покупців, аби знати не тільки, які товари та які умови, а й яка реклама приведе до купівлі. Найбільше фективною є реклама, в якій враховані потреби та інтереси людей.
Список використаних джерел
1. Малаєва Є. Психологічний вплив реклами на споживача.Практика управління. -
№9. – 2008
2. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М,1. Основи рекламної діяльності Навчальний посібник. - Дрогобич: Посвіт,
2007. – 108 с.
3. Рябчик А.В. Електронний журнал «Ефективна економіка» Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2018/94.pdf
4. Шевелюк Н.О.Зовнішні та внутрішні фактори впливу на поведінку споживача – 2014. Режим доступу: https://studfile.net/preview/5456630/page:4/
«Моє майбутнє в Україні»
готелі «Олімп»
Немає коментарів:
Дописати коментар